tiistai 21. huhtikuuta 2015

The only workout u regret is the one u didn't do

Himskatti kun oli hankala lenkki eilen! Olin niiiin innoissani menossa sille ja valmistautunu huolella, sään jumalakin oli mun puolella tässä lenkkiasiassa ihanine aurinkoineen, joten en uskonu et mikään vois mennä vikaan. Niin vaan meni :/ 

Tässä vielä oon innoissani lähtemässä lenkille. Hissiselfie, of course. Huonolaatuinen, of course..

Otin piiiitkästä aikaa myös sykemittarin mukaan, aattelin et ois ihan mielenkiintoista tietää missä päin ne sykkeet nykyään huitelee. Noh. Enpä oikein saanu tietää. Tsekkasin toki ennen lähtöä, että sykesignaali toimii, mutta jahka lenkki oli alkanu ja olin hetken siinä hölkkiny, niin alko epäilykset herätä kun syke näytti lukemaa 96. Ysikuus my a$$! Kokemuksesta ja olosta päätellen sykkeet oli siellä jossain 120-140 tuntumassa. Tai sitten mä vaan oon mystisesti rautaisemmassa kunnossa kuin mitä luulen ;) Noh. Tuumasin, että olkoon tyhmä mittari siinä ranteessa, en välitä siitä. TIEDÄN, että se näyttää ihan mitä sattuu, joten annetaan sen olla. Ja silti.. voi, silti. Silti tiirailin sitä vähän väliä koko saakelin loppulenkin ajan. Jospa se olis tullu järkiinsä! Juu ei tullu ja mun lenkki meni sykkeitä tuumiessa ja tahtia koventaessa, ihan vaan jospa siinä sitten näkyis jotain eroa. Ei liene kovin suuri yllätys millainen lenkistä tulee, jos sen vetää kuntotasolleen liian kovaa vauhtia? Niin. Siitä tulee huono. Olosta tulee inha. Ei vaan jaksa. Sitä alkaa miettiä minkä helvatun takia sitä ees lähtee lenkille.

Bonuksena tällä lenkillä oli mielenkiintoinen kurkun polte, jonka tulkitsin närästykseksi. Wtf, eihän mua juuri koskaan närästä. No, nyt sitten närästi. Koko lenkin ajan. Ja sydän tuntui pomppivan ihan omaa tahtiaan, ja hetken jo mietin että tehdäänkö tässä kuolemaa ja toi 89-96 on oikeesti mun syke :S Joten lisätään vähän vauhtia, kyllä sen on pakko nousta kohta.. Loppupeleissä vedin jotain 10 km/h vauhtia kotiovelle (tietämättäni tietysti, Sports Tracker kertoi sen mulle siinä vaiheessa kun olin lopettamassa seurantaa..), kun mun tänhetkisellä kunnolla lenkki on ihan superi jos vedän sen 8,7 km/h, ja sekin on vähän kyseenalaista onko jo liikaa :D Jännä juttu, että olo oli ikävä, happi ei kulkenu ja kaikki oli jostain minne aurinko harvemmin paistaa :D

No, onneks eilisessä oli muutakin mitä odottaa, nimittäin iltapala :P Härmän Snack Pointin superherkkua kanasalaattia! NAMS! Salaattia, kurkkua, paprikaa vesimelonia, mandariinia ja herrrrrkullista broileria. Kyllä kelpas! Ja sitten pieni Tehkää niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen -tunnustus: söin melkein kokonaisen yrttivoipatongin ihan itse :D Mies ei välittänyt Pirkan versiosta, ja täytyy myöntää, ettei se ollut läheskään niin herkkua kuin esim. Rainbown, mutta mulle maistui kuitenkin ihan hyvin. Niin, että jos meinasin kevyesti vetää salaattia iltapalaksi, niin se juna ehti mennä.. No mut, hyvää oli enivei :P

Tsekatkaa ny miten herrrrrkku! :P

Toiveikasta tiistaita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)