torstai 5. helmikuuta 2015

Check out my brand new banner!

Onko vähän hieno mun uus banneri! :) Ja prikulleen oikean levyinen, may i add ;) Tuliko musta muutamassa yössä oikein kunnon banner-wizard? No ei, haha! :D Mulla kävi onnenkantamoinen ja eksyin ihanan Satun blogiin ja siellä välilehteen "bannerit", jossa Satu ilmoittaa tekevänsä tilaustyönä bannereita. Mitä tuuri! Just kun olin tuskaillut omani kanssa ja saanut hädin tuskin väkerrettyä jonkun alakoululaisen tekelettä muistuttavan ja ikuisesti väärän kokoisen väkerrelmän sivun ylälaitaan :D Laitoin samoin tein postia Satulle ja siitä se sitten lähti. Heittelin vähän (haha, "vähän") toiveita ja vinkkejä mistä pidän, mutta ei mulla mitään selkeää visiota ollut siitä mitä halusin. Satu kuitenkin on ilmeisesti ajatustenlukija, nimittäin tuo on aivan täydellinen ja jotenkin niin minä ♥



2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)