perjantai 16. tammikuuta 2015

Enrique Iglesias @HartwallAreena


Ai että.. Oiskohan nyt hyvä hetki palata vähän takaisin yhteen viime vuoden parhaimmista päivistä, keskiviikkoon 10.12.? :) Mä tiedän, mä tiedän, olen 31-vuotias aikuinen nainen, mutta jos oisin ollu sijoitettuna jonnekin sinne lähemmäs lavaa, niin olisin kyllä ollut siellä muiden teinien (?) mukana kurkottelemassa tähän tyyppiin, ihan vaan jotta saa edes vähän hipaistua herran hihanhelmaa..! Onneks meidän paikat oli yläkatsomossa, enkä nähny tarpeelliseks lähteä hyppäämään sieltä alakertaan ;) Mutta se odotus, kunnes I'm a freak alkoi soida..! Se kesti varmaan ainakin miljoona tuntia.


Meillä oli tosiaan istumapaikat siellä yläkerrassa, mutta eipä tullut istuttua kuin ehkä pariin pieneen otteeseen sen jälkeen kun keikka alkoi! Ne oli oikeesti aivan hillittömät BILEET! Ei keikka tai konsertti, vaan BILEET :D Oli ihan mieletön meno. Jorailin (ja siis niin muutkin siinä ympärillä) seisoaltani melkein sen koko ajan, minkä Enrique esiintyi. Olin vielä tehnyt kenkävalinnan nimenomaan sen _istuma_paikan perusteella, joten voitte vaan kuvitella kuinka rättipoikki mun jalat oli niillä korkkareilla joraamisesta.. Hyvä kun pääsin autoon takas! :D 


Mulla ei ole mitään hajua kuinka kauan keikka kesti, olin niin fiiliksissä vaan koko sen ajan. En myöskään muista mitä kaikkia biisejä se lauleskeli, kun keskityin vaan olemaan siinä hetkessä :D Seuraavat 3-4 pv kuuntelin vaan ihan innoissani Enriquen biisejä over and over, joten sekin saattoi sekoittaa tietoutta siitä, että minkä nyt kuulikaan livenä ja minkä vasta sitten myöhemmin kotosalla.. Mutta yhden biisin erityisesti muistan. Se on mun ihan ykköslemppari Enriquen biiseistä. En ole kuullu sitä soitettavan missään julkisesti, oon törmänny siihen vain netissä kun olen etsiskellyt Enriquen musaa. En uskaltanu villeimmissä unelmissanikaan edes toivoa saatika uskoa, että se vois esittää sen tuolla. Ja sitten hetki sen jälkeen, kun tyyppi oli siirtyny permannon toiseen päähän esiintymään, alko kuulua tutut sävelet ja sanat.. Ou mai. Putosin melko totaalisesti siinä vaiheessa, voin kertoa..! :D RING MY BELLS. SE LAULAA RING MY BELLSIÄ! UN-EFFING-REAL! Huh huh. Se oli huikea hetki :)


No, ihan huikea oli koko ilta. Kaikki. Seura, fiilikset, musa, silmänruoka (come on, ei sitä nyt voi teeskennellä etteikö se tyyppi olis aivan järjettömän hotti ;) "well-formed molecules" so to say :D). Huomion arvoista oli myös se tapa, millä Enrique otti koko ajan yleisöä huomioon..! Ihan mieletöntä. En tiedä miten se sen teki, vaikea selittääkään. Se vaan oli koko ajan jotenkin "yleisön kimpussa", keskittyi siihen ihan täysillä. Ja yleisö tykkäs ;) Lopun Hero-esitys kruunas kaiken. Valot pois ja jokainen laittoi kännykästään valot päälle ja heilutteli biisin tahtiin puolelta toiselle.. Nykyajan sytkäri :D 


Ihan superi ilta. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)